Tłumacznie pochodzi z translate.google.com.
Oficjalna wersja angielska portalu w przygotowaniu.

GTranslate

English French German Italian Portuguese Russian Spanish

Zmiana rozmiaru tekstu

-A A +A
ACCESS UPJP2

Aktualności UPJPII

Szkolenia

Warsztat z Design Thinking

Rozszerz swoje możliwości! Poznaj, czym jest Design Thinking (DT) oraz w jaki sposób można wykorzystywać tę metodologię w rozwoju własnych produktów i usług. Poznasz także konkretne narzędzia tej metody, szanse jakie ze sobą niosą, jak i ich ograniczenia. Zapraszamy 23 listopada na bezpłatne warsztaty, które poprowadzą Dawid Sobolak i Łukasz Maźnica.
Zapraszamy na bezpłatny warsztat z Design Thinking wszystkich, którym bliska jest tematyka społeczna i tworzenie innowacji - przedstawicieli sektora pozarządowego, pracowników z sektora biznesu, przedsiębiorców społecznych, urzędników, studentów. W trakcie warsztatu poznasz metodologię tworzenia innowacji, spotkasz ciekawych ludzi i dowiesz się jak możesz pozyskać środki na realizację innowacyjnych działań społecznych w obszarze aktywizacji zawodowej osób oddalonych od rynku pracy. Zapewniamy kreatywną atmosferę pracy, przestrzeń do networkingu oraz lunch.
Warsztat odbędzie się 23 listopada 2017 r. w Krakowie ( w godz. 10:00 – 16.00) na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ, ul. Łojasiewicza 4
Warsztat organizowany w ramach Inkubatora Innowacji Społecznych "Małe Wielkie Zmiany". Partnerem i współorganizatorem wydarzenia jest Instytut Spraw Publicznych UJ

Zgłoszenia na warsztaty przyjmujemy do wyczerpania miejsc na poszczególnych warsztatach.
Liczba miejsc na warsztacie jest ograniczona.
Potwierdzenie udziału zostanie przesłane najpóźniej do dnia 22 listopada.
Więcej informacji o projekcie:
www.pwc.pl/male-wielkie-zmiany
 

Zapisy w Biurze Karier,  pokj 222 D, Ul. Franciszkańska 3

 

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej

 

W dniu 09.06.17 w godzinach 14.30 - 18.00  zaprasza na  warsztaty:

 Pomnóż umiejętności. Odkryj możliwości. Stwórz swoje portfolio”.

Warsztat poprowadzi  Magdalena Augustyn  pedagog i doradca zawodowy z 10- letnim doświadczeniem. Praca jako trener zatrudnienia wspieranego rozwinęła jej coachingowe podejście do pracy z klientem. Stale szkoli się i rozwija umiejętności indywidualnego i grupowego poradnictwa zawodowego. Jej głównymi celami w pracy z ludźmi są otwarcie na klienta i szukanie optymalnych rozwiązań.

 zapisy:

Udział w warsztatach jest bezpłatny!
Zapraszamy!

 

 

SZKOLENIE „Aktywność fizyczna, żywienie, dietoterapia w zaburzeniach, chorobach, niepełnosprawności”

Biuro os. Niepełnosprawnych Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II oraz Polskie Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych

mają zaszczyt zaprosić Państwa

na

Szkolenie pt:

„Aktywność fizyczna, żywienie, dietoterapia w zaburzeniach, chorobach, niepełnosprawności

W dniach 19-20 czerwca 2017 roku

Sala szkoleniowa, ul. Frańciszkańska 1

Prowadząca: Anna Przebinda - dietetyk kliniczny, psychodietetyk

 

Na zgłoszenia czekamy do 14 czerwca 2017 roku

Koszt udziału w szkoleniu: 150 zł

Dla Studentów UPJPII z niepełnosprawnościami udział w szkoleniu jest bezpłatny

Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu

 

Osoba do kontaktu : Aldona Jakubowska, Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych,

tel. 12 433 99 45, e-mail: bon@upjp2.edu.pl

Szczegóły dot. nr sali i dane do wpłat zostaną podane w późniejszym terminie

 

Program szkolenia pt: „Aktywność fizyczna, żywienie, dietoterapia w zaburzeniach, chorobach, niepełnosprawności

Dzień pierwszy

9:00-11:00 Przedstawienie piramidy żywienia. Od czego tyjemy? Najczęstsze błędy żywieniowe

11:00 - 11:15 przerwa kawowa
11:15 - 13:15 Z czego składa się jedzenie? Białka, tłuszcze, węglowodany, witaminy i woda

13:15 - 13:45 przerwa kawowa
13:45 -16:45 Zapotrzebowanie kaloryczne - jak obliczyć, ile energii potrzebujemy? Ćwiczenia praktyczne

Dzień drugi

 

9:00-11:00 Wprowadzenie do dietoterapii - czy jedzenie może leczyć? Zespół jelita nieszczelnego i wpływ na zdrowie oraz rola składników antyodżywczych
11:00 - 11:15 przerwa kawowa
11:15 - 13:15 Cukier - co się dzieje po posiłku? Żywienie w insulinooporności i cukrzycy typu II
13:15 - 13:45 przerwa kawowa
13:45 -15:00 Suplementacja - dla kogo przeznaczone są suplementy diety? Makro i mikroelementy ważne dla stawów i kości

15:00-16:45 Jak chudnąć i utrzymać efekty? Dieta vs. zmiany nawyków żywieniowych oraz rola aktywności fizycznej

 

Prowadząca szkolenie o sobie:

"Zajmuję się dietoterapią i medycyną funkcjonalną. Jestem magisterm psychologii i  psychodietetykiem, a wiedzę z zakresu dietetyki zdobywam przede wszystkim poza granicami Polski. Ukończyłam studia Nutritional Consultancy w Plaskett Nutritional Medicine College i poddaję się certyfikacji w Functional Medicine University w Stanach Zjednoczonych. Dzięki temu jestem na bieżąco z najnowszymi doniesieniami ze świata nauki i zdobywam wiedzę, której w polskiej dietetyce czasem brakuje.

W pracy z pacjentami szukam systemu, który będzie optymalny dla ich zdrowia, pozwoli zwalczyć problemy hormonalne, choroby autoimmunologiczne i dolegliwości trawienne, a  także wspiera ich w pracy nad wymarzoną sylwetką. Specjalizuję się w pomocy osobom ze schorzeniami hormonalnymi i niedoczynnością tarczycy.

 Żyję zasadami, o których mówię, a wolne chwile poświęcam na szkolenia i pisanie bloga - www.zwidelcempozdrowie.pl."

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I ZAPROSZENIE ZNAJDZIECIE PAŃSTWO NA DOLE STRONY (FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY SZKOLENIE DIETETYKA)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dni Kariery w Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie

SZANOWNI PAŃSTWO! Z POWODU ZBYT MAŁEJ LICZBY ZGŁOSZEŃ JESTEŚMY ZMUSZENI ODWOŁAĆ SZKOLENIE 15 MARCA 10:00 – 12:00 sala 211a Szkolenie „Etat czy własna firma?”

Data: 15 – 16 – 17.03.2016 r.

15 marca ul. Franciszkańska 1

Dzień Przedsiębiorczości

- 10:00 – 12:00 sala 211a Szkolenie „Etat czy własna firma?” - Sebastian Kolisz

  • 13:00 – 15:00

sala 211b

Studium przypadku młodych przedsiębiorców – spotkanie ze Startupowcami, którzy odnieśli sukces, success story w oparciu o historie młodych krakowskich przedsiębiorców.

  • 13:00 - 14:00 - prezentacja startupu, krótka historia rozwoju,
  • 14:00 - 15:00 - panel dyskusyjny: „Szukanie inspiracji do rozwoju firmy. Oczekiwania a rzeczywistość” - prowadzenie: Dawid Kaczmarczyk

16 marca hall ul. Bernardyńska 3

- 09:30 – 14:00

  • 09:30 – 14:00 punkt konsultacyjny dokumentów aplikacyjnych
  • 10:00 – 14:00 punkt konsultacyjny AIP
  • 10:00 – 14:00 punkt konsultacyjny British Council
  • 10:00 – 13:00 punkt konsultacyjny ZUS – Platforma Usług Elektronicznych ZUS
  • 10:00 – 14:00 stoisko z ofertami pracy Ochotniczy Hufiec Pracy w Krakowie

 

 17 marca ul. Franciszkańska 1

  • 10:00 – 12:00 sala 211a Warsztaty doradczo-zawodowe „Moja kariera” (rozmowa kwalifikacyjna, dokumenty aplikacyjne, metody poszukiwania pracy)
  • 12:00 – 13:30 sala 211a Spotkanie informacyjne British Council

 

 

ZGŁOSZENIA NA SPOTKANIA I WARSZTATY W DNIACH 15 I 17 MARCA PROSIMY PRZESYŁAĆ NA ADRES: biurokarier@upjp2.edu.pl

W dniu 16 marca punkt konsultacyjny dostępny dla wszystkich, nie ma  potrzeby przesyłania zgłoszenia udziału.

--------------------------------

Fundacja Przestrzeń Rozwoju zaprasza na warsztaty i coaching

ZDEMASKOWAĆ STRES, CZYLI ILE JEST W NAS WOLNOŚCI

20.02 (sobota), godz. 10.00 – 18.00

Prowadzi: Romana Petrymusz

Zapisz się

PLANOWANIE WŁASNEJ KARIERY ZAWODOWEJ

27.02 (sobota), godz. 10.00 – 17.00

Prowadzi: Magdalena Pęcak

Zapisz się

 

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ OSOBISTĄ

28.02. (niedziela), godz. 10.00 – 16.00

Prowadzi: Agnieszka Matera

Zapisz się

 

Oferujemy także indywidualne spotkania z coachem:

Coaching

Prowadzi: Agnieszka Matera

Zapisy: agnieszkamatera@przestrzenrozwoju.org

 

Zapraszam na naszą stronę internetową www.przestrzenrozwoju.org oraz nasz fanpage www.facebook.com/FundacjaPrzestrzenRozwoju

---------------------------------------------------

Ogólnopolski Tydzień Kariery

 

Szkolenie: Etat czy własna firma - jak zarabiają Polacy?

22 października

12:00 - 14:00

Zostaje odwołane z powodu zbyt małej liczby chętnych

 

 

 

 

 

Warsztaty z doradcą zawodowym: Kreowanie własnej ścieżki zawodowej

22 października 2015

14:00 - 17:00

Przeniesione do budynku dydaktycznego przy ul. Bernardyńskiej 3

Sala Oratorium

 

 

 

Za utrudnienia przepraszamy!!!!

 

--------------------------------------------------

OGÓLNOPOLSKI TYDZIEŃ KARIERY

Biuro Karier i AIP UPJPII zapraszają na Ogólnopolski Tydzień Kariery organizowany przy współpracy z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie

 

Zapraszamy do udziału w bezpłatnych szkoleniach:

 

 

Szkolenie: Etat czy własna firma - jak zarabiają Polacy?

22 października

12:00 - 14:00

ul. Franciszkańska 1, sala 211

Kraków

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Biuro Karier

Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości

Dlaczego otworzyć własną firmę, lub w ogóle zacząć o tym myśleć, jak najwcześniej? Jak połączyć prowadzenie i rozwój firmy ze studiami? Szkolenie daje motywację do działania i uczy, jak i dlaczego warto świadomie kształtować swoją ścieżkę kariery już od pierwszych lat studiów.

 

Elementy szkolenia motywacyjnego, to:

- trening przedsiębiorczości

- motywacja do działania

- porównanie sposobów zarobkowania

- Linia Przynależności Zarobkowej

- ścieżka kariery

- etat czy własna firma?

Osoby zainteresowane prowadzeniem starupu lub własnej działalności gospodarczej

 

 

Warsztaty z doradcą zawodowym :Kreowanie własnej ścieżki zawodowej"

22 października 2015

14:00 - 17:00

Kraków

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Biuro Karier

Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości

ul. Franciszkańska 1, sala 211

Kraków

CEL

1.            Wzbudzenie motywacji do poszukiwania własnej drogi zawodowej, zgodnej  z zainteresowaniami, wyznawanym systemem wartości i tendencjami na rynku pracy

2.            Zapoznanie się ze skutecznymi metodami poszukiwania pracy

3.            Nabycie umiejętności sporządzania profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych

4.            Poznanie oczekiwań i wymagań pracodawców wobec kandydatów do pracy

 

METODA

Zajęcia prowadzone będą metodami aktywizującymi uczestników (praca w grupach, burza mózgów, praca indywidualna, dyskusja moderowana), a także za pomocą tradycyjnych sposobów przekazywania wiedzy tj. mini wykładów z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej

 

PROGRAM WARSZTATU:

MODUŁ I: Czynniki wpływające na nasze decyzje zawodowe (poznanie własnych predyspozycji zawodowych i wartości związanych z pracą)

MODUŁ II: Metody poszukiwania pracy (skuteczność poszczególnych metod)

MODUŁ III: Dokumenty aplikacyjne (CV i list motywacyjny)

MODUŁ IV: Cechy współczesnego rynku pracy. Jakich osób szukają pracodawcy?

Studenci i pozostałe osoby zainteresowane świadomym kreowaniem swojej ścieżki zawodowej

 

 

Szkolenie "Rynek pracy dla osób z niepełnosprawnościami"

24 października

11:00 - 13:30

Kraków

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Biuro Karier

Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości

ul. Franciszkańska 1, sala 211

Kraków

Szkolenie zawierać będzie następujące tematy:

- moduł wprowadzający, doradczo - zawodowy

- rynek pracy dla osób z niepełnosprawnościami

- prawo pracy dla osób z niepełnosprawnościami

- Dofinansowania do wynagrodzenia PFRON - system SODiR

Osoby z niepełnosprawnościami lub inne osoby zainteresowane tematem

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------

OGÓLNOPOLSKI TYDZIEŃ KARIERY

Biuro Karier UPJPII wraz z Wydziałem Filozoficznym UPJPII, Instytutem Nauk Społecznych, Instytutem Pracy Socjalnej, Instytutem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Zespołem Filmowo - Edukacyjnym współorganizuje (Wojewódzki Urząd Pracy) OGÓLNOPOLSKI TYDZIEŃ KARIERY.

Zapraszamy na warsztaty przy ul. Franciszkańskiej 1!

Warsztaty w ramach Tygodnia Kariery WUP
na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie

1. Nazwa: „Nowe w mediach” – warsztaty dziennikarstwa telewizyjnego i nowych mediów 22.10.2014, 10:00 - 18:00
2. Forma zajęć: 8 godzin (3h zajęcia teoretyczne, 4h warsztaty praktyczne, 1h przerwa)
3. Prowadzący: red. Justyna Tomaszewska – dziennikarka prasowa i telewizyjna, absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej UPJPII, autorka filmów i reportaży, doświadczenie redakcyjne i telewizyjne zdobywała współpracując z TVP Kraków, TVP Kielce, redakcją „Wiadomości” w TVP 1 oraz portalem Interia.pl. Od lutego 2014 stała współpracowniczka krakowskiego Gościa Niedzielnego. Współprowadziła warsztaty medialne i dziennikarskie dla portalu polonia.ua.
4. Planowane metody/formy działania:
- wykład teoretyczny z wykorzystaniem multimediów
- dyskusja tematyczna
- analiza narzędzi i technik wykorzystywanych w telewizji i pracy z kamerą
- analiza narzędzi, technik i podstawowych pojęć nowych mediów
- przegląd dostępnych źródeł wiedzy dotyczących nowych mediów i dziennikarstwa telewizyjnego
- warsztaty praktyczne
5. Opis warsztatów:
Celem intensywnego kursu z zakresu dziennikarstwa telewizyjnego i nowych mediów jest zapoznanie uczestników metodami i technikami pracy w zmieniającym się środowisku medialnym. Współczesny rynek wykorzystuje coraz więcej technik multimedialnych we wszystkich branżach. W związku z tym pracownicy powinni czuć się swobodnie w wyszukiwaniu i publikowaniu informacji w nowych kanałach komunikacji – przede wszystkim on-line. Kanały te wykorzystują nie tylko treść pisaną ale, przede wszystkim, multimedia ze szczególnym uwzględnianiem form audio-wizualnych. Uczestnik warsztatów otrzyma niezbędne wskazówki nie tylko z zakresu dziennikarstwa i mediów ale także autoprezentacji, wystąpień publicznych, komunikacji międzyludzkiej i społecznej.
Część teoretyczna warsztatów pozwoli uczestnikom poznać trendy współczesnych zmian w mediach elektronicznych, pracę z kamerą – od produkcji, przez organizację nagrania, wykorzystanie sprzętu, po realizację materiału. Zostaną omówione m.in. techniki przeprowadzania wywiadu, zdobywania informacji i wykorzystywania nowych medialnych kanałów w pracy.
W części praktycznej uczestnicy będą mogli pod okiem fachowców stworzyć swój własny materiał telewizyjny, przeprowadzić nagranie studyjne i zobaczyć na czym polega sztuka montażu materiału wideo. Dodatkowo każdy z uczestników nagra swój własny stand-up, który będzie mógł wykorzystywać w swoim portfolio. W czasie zajęć praktycznych uczestnicy stworzą również strategię działań promocyjnych z wykorzystaniem nowych mediów i kanałów komunikacji poznanych wcześniej w części teoretycznej.
6. Umiejętności zdobyte w czasie warsztatów:
- skuteczne wykorzystywanie narzędzi nowych mediów
- sztuka autoprezentacji i pracy przed kamerą
- kreowanie koncepcji materiału dziennikarskiego
- budowanie zespołu produkcyjnego
- przeprowadzanie wywiadu i swobodna rozmowa
- podstawy pracy z obrazem filmowym; sztuka dobrego kadrowania
7. Plan warsztatów:

10.00 – 11.30
Podstawy dziennikarstwa telewizyjnego, omówienie teoretyczne i analiza wybranych multimediów
Dyskusja
11.30 – 11.45
Przerwa kawowa
11.45. – 13.15
Wpływ nowych mediów na formy dziennikarstwa telewizyjnego, nowe kanały komunikacji, nowe media i ich wykorzystywanie
13.15 – 14.00
Przerwa obiadowa
14.00 – 16.00
Warsztaty telewizyjne, prezentacja studia telewizyjnego, omówienie koncepcji materiałów, realizacja nagrań (w zależności od pogody; studio lub plener)
16.00 – 16.15
Przerwa
16.15 – 18.00
Przegląd i analiza nagranych materiałów, montaż i omówienie
Dyskusja
Stworzenie strategii promocyjnej stworzonych materiałów z wykorzystaniem technik nowych mediów.

Warsztaty "Argumentacja przepustką do sukcesu", 23.10.2014 r. 13.15-17.00, Kraków. Franciszkańska 1, sala 113

Krótki opis:
Celem warsztatów jest wzmocnienie miękkich kompetencji, które są podczas prezentacji własnej oferty na rynku pracy. Warsztaty dotyczyć będą szeroko rozumianej argumentacji w procesie rekrutacji, jednak nabyte umiejętności będę również wartościowe w dalszym przebiegu kariery i w życiu osobistym. Skoncentrujemy się zwłaszcza na: analizie i identyfikacji podstawowych typów argumentacji i chwytów perswazyjnych, wywieraniu presji w argumentacji, pokażemy pewne fakty i mity dotyczące mowy ciała oraz spróbujemy przygotować dobre CV z punktu widzenia argumentacji. Współorganizacja Wydział Filozoficzny UPJPII.

Grupa docelowa:
Osoby aktywnie poszukujące pracy, które nie brały jeszcze udziału w podobnych kursach. Studenci, zwłaszcza studiów technicznych

Warsztaty „Zarządzanie czasem – jak poskromić uciekające minuty”
Data: 21.10.2014 r.
Godziny: 09:00 – 13:00
Miejsce: ul. Franciszkańska 1, Kraków, sala 113

Warsztaty „Zarządzanie czasem – jak poskromić uciekające minuty” skierowane jest do młodzieży uczęszczającej do szkół średnich. Ich celem jest nauka skutecznego zarządzania swoim czasem, w odniesieniu do bieżących zadań, zmiany specyfiki nauki na studiach, a potem w poruszaniu się po rynku pracy i w końcu samej pracy. Warsztaty będą doskonalić umiejętność organizacji zadań, pokażą jak planować swój dzień, naukę
i pracę, a także jakie błędy często popełniamy w zarządzaniu swoim czasem.
Warsztaty dla uczniów szkół średnich.

Warsztaty „Zarządzanie czasem – jak poskromić uciekające minuty”
Data: 22.10.2014 r.
Godziny: 09:00 – 13:00
Miejsce: ul. Franciszkańska 1, Kraków, sala 113
Warsztaty „Zarządzanie czasem – jak poskromić uciekające minuty” skierowane jest do studentów. Ich celem jest nauka skutecznego zarządzania swoim czasem, w odniesieniu do bieżących zadań, studiowania, poruszania się po rynku pracy i w końcu samej pracy. Warsztaty będą doskonalić umiejętność organizacji zadań, pokażą jak planować swój dzień, naukę i pracę, a także jakie błędy często popełniamy w zarządzaniu swoim czasem.

Warsztaty dla studentów.

PONIŻEJ PLAKATY PROMUJĄCE WYDARZENIE

OTK_2014
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Business Coaching Polska zaprasza na spotkanie warsztatowe "Jesień z Coachingiem - rozwój osobisty i zawodowy"

Jeśli:
- Chcesz poznać, czym jest coaching
- Słyszałeś o coachingu, ale tak naprawdę nie wiesz, co to jest
- Chciałbyś się przekonać jak działa coaching i gdzie go można stosować
- Chcesz tej jesieni zrobić coś dla siebie
- Chcesz poświęcić kilka godzin dla rozwoju osobistego i zawodowego

A przy tym:
- Chcesz poznać ciekawych ludzi
- Chcesz oderwać się od swojej codzienności
- ..i po prostu miło spędzić czas
Nasze stowarzyszenie przyjmuje zapisy na warsztaty coachingowe, które:

- odbędą się 11.10.2014 w Krakowie w Miejskim Ośrodku Wspierania Inicjatyw Społecznych MOWIS
- potrwają około 4 godzin
- będą prowadzone przez coachów i trenerów SBCP

Jedyne co musisz zrobić to:
- wysłać maila ze swoim zgłoszeniem na adres biuro@sbcp.pl
- podać imię, nazwisko, nr telefonu, adres email z tytułem "Warsztaty Kraków"

Nasi coachowie oferują pełne zaangażowanie, swoją wiedzę i doświadczenie, by jak najciekawiej spędzić ten czas

Od uczestników oczekujemy zaangażowania, entuzjazmu i chęci do współpracy.

Koszt uczestnictwa to symboliczne 12 zł, które przeznaczymy na mini-catering podczas spotkania.

Czekamy na Wasze zgłoszenia

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Kurs Wychowawcy Kolonii

Po raz kolejny w tym roku rusza Kurs Wychowawcy Kolonii organizowany przez Biuro Kareier UPJPII - 23, 24, 25, 31 maja 2014 r.

Zapisy do 9 maja

Poniżej plakat ze szczegółowymi informacjami

Plakat informacyjny

---------------------------------------------------------------------------------------------------

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W SPOTKANIU DOTYCZĄCYM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Biuro Karier UPJPII organizuje spotkanie z przedsiębiorcami, którzy osiągnęli sukcesy, prowadząc własne firmy.
zapraszamy osoby zainteresowane tematyka prowadzenia działalności gospodarczej do udziału w spotkaniu, które odbędzie się 7 marca (piątek), o godzinie 16:45 do 18:15

PLAN PANELU (panel podzielony na 4 historie biznesowe, gdzie każda z nich opowiedziana będzie trzymając się ram poniższej agendy):

- Krótkie przedstawienie się prelegenta

- Krótki zarys historii, w jaki sposób rozpocząłem swój biznes i z jakimi trudnościami się borykałem

- Dlaczego założyłem firmę / co mnie skłoniło do założenia własnego biznesu

- Dlaczego Wy (studenci) powinniście również przemyśleć tę ścieżkę własnej kariery + kilka przykładów naszych Klientów, którzy założyli biznes

- Wezwanie do działania / aktywizacja młodych ludzi

- Część warsztatowa, czyli czas na zadawanie pytań i rozmowę / dyskusję ze studentami

Poniżej plakat ze szczegółowymi informacjami:

Zaproszenie - Przedsiębiorczość

Bezpłatne warsztaty dla studentów i absolwentów UPJPII

Zapraszam do udziału w warsztatach. Poniżej znajdziecie Państwo harmonogram i opis szkoleń

Harmonogram szkoleń

Zapraszamy do udziału w Kursie Wychowawcy Kolonii organizowanym przez Biuro Karier UPJPII!!!!!

Plakat Kurs Wychowawcy Kolonii

Szkolenia i warsztaty psychologiczne

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniach i warsztatach z psychologiem. Harmonogram warsztatów i szkoleń oraz kartę zgłoszeniową otrzymacie Państwo w Biurze Karier (ul. Franciszkańska 1, pokój 222D).

Tematyka warsztatów i szkoleń:
1. Tworzenie dokumentów aplikacyjnych
2. Mój potencjał – odkrywanie własnych umiejętności, możliwości; określenie predyspozycji zawodowych
3. Rozmowa kwalifikacyjna
4. Autoprezentacja
5. Mowa ciała
6. Skuteczna komunikacja interpersonalna
7. Europass, czyli komplet dokumentów przydatny przy szukaniu pracy, bądź szkoleń po za granicami Polski
8. Kurs wychowawcy kolonii
9. Zarządzanie czasem

Proponowane tematy szkoleń i warsztatów prosimy zgłaszać w Biurze Karier osobiście, mailowo (biurokarier@upjp2.edu.pl) lub telefonicznie 12 433 99 45

Kreatywność i Ty czyli szkolenia z kreatywności dla studentów i absolwentów
Stowarzyszanie „Absolwenci na walizkach” oraz Koło Naukowe „Doradca” z UEK zaprasza studentów i absolwentów wszystkich kierunków krakowskich uczelnie do wzięcia udziału
w profesjonalnym szkoleniu Podstawy kreatywności czyli niszczenie wewnętrznego cenzora.

Na naszym szkoleniu dowiesz się jakie są stereotypy dotyczące kreatywności oraz czym jest wewnętrzny cenzor i jak go zwalczyć. Usłyszysz co to jest action learning i coaching oraz zapoznasz się z praktycznymi metodami rozwiązywania sporów za ich pomocą.

Szkolenie odejdzie się 31 maja na Uniwersytecie Ekonomicznym (ul. Rakowicka 27), w godzinach od 9.00 do 16.30.
Więcej informacji na temat szkolenia oraz zapisy na stronie internetowej www.absolwencinawalizkach.pl